Sunday 13 March 2011

Bila Google translate digunakan..

shalom semua, hari ini sy tiada cerita atau apa2 adegan yang maw dishare... just maw share apabila kita guna google translate apa2 ja kita maw... hehehe... adakah 100% betul translation dia.. kita compare teks di bawah... compare original dengan yang ditranslate..

Melakukannya untuk saya sekarang
Do it for me now

Aku takut pada malam hari dan angin telah raungan
I'm frightened at night and the wind has a roar
Ini merembes melalui lorong dan dari bawah pintu
It seeps through the hall and from under the door
Seperti kotoran yang dikatakan
Like the shit that was said
Saya tidak boleh menerima yang baik
I can't take it that well
Aku memberi dan aku memberi dan aku memberi dan aku memberi dan aku masih
I give and I give and I give and I give and I'm still
Hilang dan terluka dan tipis tulang dari cinta yang sudah kelaparan
Lost and hurt and bone thin from the love that's been starved
Aku tahu itu, sudah dekat tapi aku yakin itu terlalu jauh
I know it got close but I'm sure it's too far
Dari sudut ketegangan, kita tahu itu harus
From the point of suspense, we know it should be
Akhir itu sebahagian daripada filem kegemaran kami
The end of that part of our favorite movie
Ketika meraih lelaki itu gadis itu dan memberinya tangannya
When the guy grabs the girl and gives her his hand
Mengatakan membawaku pergi dari tanah ini menyeksa
Says take me away from this torturous land
Punca kubur sudah ditetapkan, lubang yang saya gali
Cause the grave is set up, the hole that I dug
Aku memberi dan aku memberi dan aku memberi dan aku memberi kamu kepercayaan saya
I gave and I gave and I gave and I gave you my trust
Seperti waktu yang kami berciuman dan anda memberi saya suatu kebohongan
Like the time that we kissed and you gave me a lie
Untuk menambah adegan anda pura-pura menangis
To add to the scene you pretended to cry
Tapi aku di sini dan aku keren, cara bahawa
But I'm here and I'm cool, the way that it is
Hanya memberikan saya kesempatan dan aku akan cuba untuk memaafkan
Just give me a chance and I'll try to forgive

Dan aku tidak tahu
And I don't know
Dan aku tidak boleh meneka
And I can't guess
Jika itu akan baik-baik saja
If it's gonna be OK
Tapi sekarang keinginan terakhir saya
But now my last wish
Apakah itu anda melakukan ini dengan saya
Is that you do this with me
Cium aku di sini dan memegang tanganku
Kiss me here and hold my hand
Mari saya merasa seperti aku satu-satunya
Let me feel like I'm the only one
Aku tahu kau boleh
I know you can
Mahukah anda melakukannya untuk saya sekarang
Won't you do it for me now

Aku sudah benar-benar dengan hujan air mata
I've really had it with the rain of the tears
Badai diprediksi yang telah datang setiap tahun
The predictable storm that has come every year
Dan itu menyelinap dalam dari pantai dengan tongkat di tangannya
And it sneaks in from shore with a bat in its hand
Aku berusaha Aku berusaha Aku berusaha Aku berusaha Aku tidak bisa
I'm trying I'm trying I'm trying I'm trying I can't
Kau pencuri dan penyihir, tapi aku mencintaimu sampai mati
You're a thief and a witch but I love you to death
Anda mencuri hati saya dan kutukan bawah nafas anda
You steal my heart and curse under your breath
Tetapi satu hal yang saya dapat paling rela membuktikan
But the one thing that I can most willingly prove
Bahwa ketika anda pergi, aku akan baik-baik tanpa anda
That when you are gone I'll be fine without you

Dan aku tidak tahu
And I don't know
Dan aku tidak boleh meneka
And I can't guess
Jika itu akan baik-baik saja
If it's gonna be OK
Tapi sekarang keinginan terakhir saya
But now my last wish
Apakah itu anda melakukan ini dengan saya
Is that you do this with me
Cium aku di sini dan memegang tanganku
Kiss me here and hold my hand
Mari saya merasa seperti aku satu-satunya
Let me feel like I'm the only one
Aku tahu kau boleh
I know you can
Mahukah anda melakukannya untuk saya sekarang?
Won't you do it for me now?

Sekarang hanya bertahan, berpegang pada saya
Now just hold on, hold on to me
Tunggu, berpegang pada saya (berpegang pada saya)
Hold on, hold on to me (hold on to me)
Tunggu, berpegang pada saya (berpegang pada saya)
Hold on, hold on to me (hold on to me)
Tunggu, berpegang pada saya (berpegang pada saya)
Hold on, hold on to me (hold on to me)
Tunggu, berpegang pada saya (berpegang pada saya)
Hold on, hold on to me (hold on to me)
Tunggu, berpegang pada saya (berpegang pada saya)
Hold on, hold on to me (hold on to me)
Tunggu, berpegang pada saya (berpegang pada saya)
Hold on, hold on to me (hold on to me)
Tunggu, berpegang pada saya (berpegang pada saya)
Hold on, hold on to me (hold on to me)
Tunggu, berpegang pada saya (berpegang pada saya)
Hold on, hold on to me (hold on to me)
Tunggu, berpegang pada saya
Hold on, hold on to me

itu lah apa jadi kalo kita guna google translate... kadang2 bila baca... lawk pula... x perasaan... padahal itu kena translate oleh google... macam betul, tapi lawak... hehehe... anyway, itu saja yang saya maw share.. tq

#post ini tiada niat untuk mempermainkan atau menyakitkan hati seseorang.. just for fun.

Powered By:


No comments: